missing u

missing u

Sunday, August 3, 2008

Pengarah naik pangkat TKSU di MOSTE

hahahhaaaaa nak tahu ni lah dia pengarah bahagian mawar Datin Madinah. pada 31 Julai 2008 tercipta sejarah dimana beliau telah dinaikkan pangkat sebagai TKSU setalah 6bulan berada di Bahagian mawar dan ditukarkan ke Kementerian Sains yg maner TKSU lama masuk kedlm Pool di JPA. So semuanya menarik nafas lega dah tiada yang akan membuat kejutan bila dipanggil Datin masuk kedalam bilik nya. Pengarah baru mawar En Tajuddin Don dari Kementerian Pertahanan.

Mawar heheeheee xpenah pun kene gan Datin coz pangkat mawar kecik aje. yang teruk KPP keatas lah, bila anak buah dia buat silap. Kata Datin ape yg dia kene tegur bila berlaku kesilapan tetapi kalau semua berjalan dgn baik tak perlu diberikan teguran.. betul lah tu...

Kul 5ptg 31 Julai 2008 datin mengetik kad perakam waktu disaksikan oleh kakitangan yang mengucapkan tahniah kerana di naikkan pangkat dan salam perpisahan

Serious kan masa datin mengetik kadnya....heheeee


Ini dia barisan KPP dan TPB yang menjadi tulang belakang Bahagian mawar...seronok nampak heheee

yang tengah rendah tu En Abdullah atau terkenal dgn panggilan Che Lah yang akan menjadi boss baru mawar bila mawar tukar ke tingkat 5 nanti.


Hahaaaaaa makan freee, jamuan mkn tenghari dan jamuan satay yang diadakan untuk jamuan perpisahan Datin. Jamuan ini dianjurkan oleh Persatuan Kebajikan Bahagian mawar. hampir 400 org hadir. Bagi mawar siapa Pengarah baru atau siapa Pengarah yang pegi mawar tak kisah....insyaallah 28 ogos ni unit mawar akan adakan majlis tahlil untuk menyambut kedatangan bulan ramadhan dan mentalkinkan unit W mawar sekarang, (kata KPP mawar En. Bob) semua staff mawar akan berada diunit lain dan mawar bawa bersama 5org keunit baru mawar.

kesian jugak kene berpisah tapi unit aje berbeza kami masih dibahagian yang sama.

No comments: