missing u

missing u

Monday, April 25, 2011

Hari ini besday mawar



hari ini
usia ku bertambah
semalam
telah ku lalui penuh kenangan
esok
akan ku tempuh
tanpa tahu ape yg mendatang

bertahun tahun
aku masih begini
menempuh gembira dan duka
senyum dan tangisan

hari ini
ramai yg memberi ucapan
tahniah & gembira
esok mungkin juga ada ucapan
tapi aku tak tahu
ucapan yg akn ku terima

hidupku
hanya dengan redha
tika gembira ku tersenyum
bila sedih ku kan menanggis

itu adalah lumrah...
dunia

happy besday buat diriku
senyum buatku bahagia..


mawar : terima kasih TJ yang sudi memberikan ucapan terawal
walaupun mungkin ucapan tersebut bukan utk diri ku
namun aku mampu tersenyum kerana aku rasakan
masih ada insan yg ingat pada diri ku







2 comments:

Kassim Selamat said...

Heppi besday Mawar. Semoga sejahtera selalu.

bulan@mawarberduri said...

terima kasih abg KS ingat juga abg gan saya...