missing u

missing u

Monday, October 8, 2007

pulut kuning dan rendang


pagi ni terlewat 2minit sampai opis...merah lah pulak punch card nya..sampai kat meja dah ade pulut kuning gan rendang...Terima kasih hajjah Rauhah sayangnya Puan Hajjah gan saya. Sebenarnya semalam saya tanya dia ada ke lagi pulut kuning coz saya teringin sgt dan hak saya dah bagi gan perserta lain. So dia kata dah habis saya pun kata tak apelah...tak de rezeki..
Tapi pagi ni saya rasa sangat disayangi kerana ada pulut dan rendang atas meja. panas lagi...huhuhu sedapnya bau..
Tahu tak hati saya ni begitu bahagia kalau boleh lepas ni nak jumpa Hajjah nak jadi anak angkat dia..mesti bestkan.Alhamdulillah budi hajjah tetap dikenang...sebagai balasan saya dah bagi dia sampul ampau raya...itu aje yang ada. makkk rindunya makkk pulut kuning mak buat pun sedapppnya...hari sabtu kita jumpa ya makkk kan ku tabur bunga rampai di pusara mu dan kan ku hadiahkan bacaan yassin dan doa tahlil insyaallah mak tunggu kedatangan anak mu ini..

No comments: