missing u

missing u

Wednesday, January 23, 2008

Mesti kah ku bersedih?

entahlahhhh bila terima msg aje airmata dah melelehhhh.. Sampai hati puan Su dari Travel agen main-mainkan aku dan kawan-kawan. Dia msg trip ke Beijing pospone lagi so xjd pulak 30hb ini coz group xcukup orang. Dalam linangan air mata ni aku betul betul tetekan mcm maner nak explain gan kwn yg join sekali tu. mereka dah marah marah sedangkan trip ni aku yg mulakan dulu gan kwn lama aku yg keje sebagai pegawai undang2 kat perak. Dia kata agen ni bagus dia dah penah ikut. Sekarang group aku tinggal 4org aje..walaupun di beijing cuacanya -2 ...kami memang dah sedia nak rasa kesejukkan nya. alih alih jadi macam ni. patutnya sekarang ni aku dlm flight dahh sedang menikmati keindahan awan ciptaan Allah.. tapi aku masih bersyukur kerana setiap kejadian ada hikmahnya. macam kata teman tersayang kalau group yg pergi tu kene stroke kat beijing camner lagi susah ni dia kene sebelum u pegi kan selamat. betul juga kata kawan ku itu kan....sekarang ni aku sedang menunggu dan menunggu samada cerita Pn Su betul group yg patut pegi tu seorang kene stroke.. so tunggu ajelahhhh

1 comment:

Jie said...

owh..kesiannya... mesti frust bila plan utk cuti2 keriangan kita tertunda mcm tu kan..