missing u

missing u

Monday, January 28, 2008

ROSSNA EVENT

Rossna Event( ada website tu) itulah nama travel agent yang sepatutnya membawa saya dan rakan-rakan keBeijing. Pengurus dia Puan Su yang saya rasa mcm tak ambil pot kat kami. Semasa dia kat HongKong dia antar msg trip pospone pada 30Jan bila balik sini antar msg lagi kata xjadi pulak. Lepas bermsg msg ala ala bertekak dia kata sdg usaha gan agent lain bawak kami dgn syarat kami kena bayar tambahan. Lepastu msg lagi xdpt jadi pulak.
Sehingga pagi tadi tiada berita pun dari dia so kami ambil keputusan antar msg lagi minta pulangkan duit kami. Puan Su pun jwb lah
Salam, refund blh tp processnya antara 3week 1month. Harap paham sebnya pihak sy dh byr pd airline dan agent china tambahan pula visa juga dah siap

itulah jwpan dia, so i pun antar msg lagi kat dia sampai sekarang dia tak jwb

kami dah hilang mood nak pegi, malu lg satu opis dah tahu tp xjdpegi ni nanti janji2 26 feb xjd lagi pastu musim sejuk pun dah xda pulak. senyap aje xbg apa2 info mcm kami xujud

Puan Su xjwb pun tapi saya terfikir pulak kasar sgt ke msg saya tu?
sebenarnya saya dan kwn2 takut tertipu mcm yg selalu kita baca kat paper terkandas gi umrah agent menghilangkan diri. Tapi saya memang malu kat opis ni semua tanya dah balik ke? maner ole ole nya. Ya lah kelulusan nak gi luar negeri Datin dah sign cuti bos dah lulus kan haru biru tu. Kalau u all kat tempat saya cammaner rasa mesti geramkan. Semoga Allah beri saya kesabaran dan saya berdoa ada hikmah disebalik semua ini.

No comments: