missing u

missing u

Thursday, January 3, 2008

Sepanjang bulan Disember 2007 ( 1 )

Tarikh yg tak dapat nak dilupakan 5 Disember 2007 Annual Dinner yang sgt seronok dan sgt memenatkan. Dinner yg dihadiri oleh PM kita Pak Lah dan isteri. saya selain dari menjadi Ajk Kewangan pada mlm itu menjadi penyambut tetamu untuk VVIP dan Vip untuk disambut dan dihantar ke meja depan yg telah dikhaskan.

gambar anuar zain ptg semasa rehearsal punyalah susah dia xmau ambil gambar seblm rehearsal - tak sangka cerewet juga kami byr dia RM12,000 untuk tiga lagu.

Gambar Datin Jean semasa ketibaan memang xsempat nak snap gambar paklah kerana terlalu ramai dan cepat pergerakkan nya. Ini kali kedua jumpa Datin Jean secara live dan bersalaman.

Persembahan Annuar zain pada malam nya. woooowwwwwwwww terpegun dgn lagu lelaki ini
best sungguh. Oleh kerana saya blh bergerak sesuka hati pada mlm itu so saya dpt snap gambar dia dibelakang meja VVIP dgn hp aje.
Habis Dinner kul 11.30mlm aduh..penat kaki dah takleh nak pijak coz guna kasut tumit. So jln aje atas carpet sambil jinjing kasut ke parking kereta.
Pada 18 Disember pulak nak buat majlis perpisahan untuk TKP yg bertukar ke MQA dan bebrapa org pegawai akan akan berkhidmat di rusia NZ dan USA. tapi majlis yg pada mula simple dah jadi grand. Sekali lagi saya dan geng kene sediakan hadiah untuk mlm itu. Hadiahnya 6 buah untuk persembahan terbaik, kpp sporting, kpp tegas, pegawai popular dll. Gi Tesco nak cari hamper tapi xde yg berharga RM 400, 350 dan 300 apa lg bos buat giler dia beli makanan ikut suke hati dia berjumlah RM 1,600 minta saya buat hamper. gilos betul nasib baik masa dulu penah keje supermarket semasa tuggu keputusan SPM pengelaman itu dpt membolehkan saya buat hamper yg sebesar pemeluk sebanyak 3 buah dan kene angkat dua org, yg lain kecik sikit dua hari saya mengerjakan dari hari jumaat dan seharian sabtu.
Yang seronoknya setiap unit kene buat persembahan dan ini unit saya nyanyi lagu Ella dapt tempat ke 4 dari 6 kumpulan. So xdptlah hamper besar dapt yg kecik aje harga RM200. jadilah..
yang seronok nya ada KPP yg buat persembahan dan nyanyi karoke. boleh tahan suara mereka....









No comments: