missing u

missing u

Tuesday, February 12, 2008

Esok dan lusa exam...

wuawuawuawuaaaaa dah penat baca buku tapi mcm tahun lepas jugak byk dibaca tambah byk tak ingat. leceh betul lah bab bab kewangan ni byk sgt akta akta nak hafal buku arahan perbendaharaan tu sampai dah renyuk bila exam terus jadi teman pembaringan tapi akhirnya jadi teman lelap aje.. apelah aku ni takleh pakai betul..tgk aje mata nak lelap. Esok dan lusa memang dpt cuti tanpa rekod so jumaat baru masuk keje. Esok PPU kat bahagian akan berkursus selama 6 bulan dan seorg lagi pegawai dpt naik pangkat. akauntan dah cabut penganti belum dtg lagi. Bos aku dah mula jdi sasaran datin.. mcm2 dia kene. Mlm td dia cal aku pasal datin kutuk dia depan staff dia ckp nak minta tukar. Sekarang aku rasa baru dia tahu betapa pedihnya hati bila kene jerit dan kutuk. Harap harap lepas ni dia akan sedar kerana dia ada perasaan kami pun ada perasaan. Sekarang dia sedang menerima pembalasan nya. Apepun bila dia kene gan Datin aku rasa kesian pulak..tapi dah nasib dia sape lah kita nak tlg...semoga Allah beri dia kekuatan dan kesabarn...insyaallah.

No comments: