missing u

missing u

Sunday, February 10, 2008

surprise tapi xmenjadi hehee


*Assallamualaikum....3x
#Waalaikumussallam... indah..indah ada orang kat luar
*hati berasa kembang dan berdebar mendengar suara garau insan yg hanya dikenali di alam siber (dlm hati berkata wau sedapnya suara dia hehee)
#indah... indah... indah..... indahhhhhhh tengok sape kat luar... (senyap..)
#takde orang lahhhh
* kaki saya berundur dan melangkah kebelakang hati berasa hampa
(makcik saya masih ditepi pagar setia menunggu)
# indah...indah....indah....
(keluar seorang gadis comel berumur dlm lingkungan 8 - 10 tahun ~ comel sungguh
' indah' namanya )
* saya hanya memerhati dari jauh dan sigadis comel tidak memandang kepada saya
(makcik saya menghulurkan beg kertas kepada indah dan berkata tlg beri pada ayah yeee...)
Dengan langkah longlai kami pun kembali ke kereta meneruskan perjalanan....
(hatiku hampa tidak dpt bertentang mata tetapi lega kerana dapat menyampaikan hajat yang tersirat...
Doaku semoga Allah memberi kekuatan kepadamu KS untuk meneruskan hidup ini
(hati ku berkata akan tumpahkah airmata ini padabila terpandang suratan mu...
Allah lebih berkuasa dan kita tidak ditemukan...)
^^^^ Makcik ku..tulah konon nak buat surprise langsung xdpt tengok padan muka..^^^

3 comments:

Kassim Selamat said...

maaf...maaf...maaf...banyak2 maaf, tak sangka mawar nak datang...kan dah cakap telefon dulu...kesian datang jauh2 tuan rumah tak jemput masuk...kesal gak hati nii.

sungguh sy tahu mawar nak datang, jika tahu mmg sy jemput masuk walaupun takde org di rumah.

TERIMA KASIH MAWAR DAN MAAFKAN SAYA YA!

bulan@mawarberduri said...

xpe..Allah belum mengizinkan kita bersua...insyaallah panjang umur bersua jua.

husz_nie said...

kesian mawar,

buat KS jgn sesal.. dah tersurat belum waktu ytk bersua...

insyallah ada rezeki Allah pertemukan kalian..