missing u

missing u

Wednesday, March 19, 2008

Beijing - part2

Keluar aje dari airport kawan saya Rohani ckp betul ke kita ni kat beijing sambil menghentak hentak kai di jln. kami semua ketawa aje mcm takcaya. Lepastu kami naik van dihantar ke Hotel Super8 agak jauh dari beijing. Sampai di hotel kami tanya David ada sarapan ke? dia kata takde sarapan tapi dia akan ambil kita kul 11pg untuk gi lunch. Nasib baik saya ada bawa nasi Impit yg telah direbus dan serunding daging/ayam. Oleh kerana kelaparan saya buat air white coffee 3 in 1, saya juga bawa susu pekatFN. So kami pun sarapan sebungkus nasi impit untuk 5org dan cicah biskut.
( katil single saya punya)
Saya bertiga satu bilik dan satu group berdua. Pada pendapat saya elok sebilik bertiga kerana luas dan dpt shalat kat tepi tingkap. Bilik berdua mereka shalat depan pintu bilik air coz sempit.
Lepas sarapan kami mandi xde bathtub pun ada shawer aje. Cuaca pada hari tu dlm 2 darjah celcius sejuk nya.
Kul 11pg kami siap dan dibawa makan kerestoran Islam. Ini lah lauknya. Rasa mcm tak boleh nak telan saya makan nasi gan sup sayur campur telor. Sambil buat lawak bodoh saya ckp ' meh bagi teman ayor telur yang lain teman tak leh nak telan' so semua ketawa. ialah saje nak usik coz yg 2org lagi tu dari perak. Lepas makan kami gi shalat kat surau dalam restoran tersebut.










No comments: